سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش چشم گیر تصادفات منجر به فوت ایام نوروز در غرب مازندران

نوروز امسال ۳۰ مورد تصادف رانندگی در عباس آباد ثبت شد که از این تعداد تصادفی منجر به مرگ نشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد آزاد فرماندار رامسر در نشست ستاد تسهیلات سفر که با حضور مدیران استانی با محوریت غرب استان برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ها، جشنواره‌ها و نوروزگاه‌های متعدد با اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرستان باعث توقف مسافر شده است، گفت: افزایش خانه‌های بوم گردی و طرح‌های گردشگری از جمله رامسر گردی کیفیت سفر را افزایش داده است.

وی افزود: بازدید بیش از ۹۱ هزار نفر از سایت موزه‌ای رامسر و ۷۷ هزار نفر از آبگرم‌های معدنی آماری است که در استان رتبه اول را دارد.

آزاد از اقامت بیش از یک میلیون نفر شب اقامت تاکنون در شهرستان خبر داد و با بیان اینکه ۴۳۳ مورد بازرسی و ۳۰ مورد شکایت ثبت شده است، گفت: شرایط وشور با توجه به بحران سیل نوروز باعث اثرگذاری در مسافرت‌ها شد، اما از آنجایی که رامسر محل اسکان و مقصد سفر است شاهد حضور مسافران زیادی بودیم.

فرماندار رامسر افزود: با همکاری نیروی انتظامی شاهد کاهش چشم گیر تصادفات در شهرستان بودیم بطوری که هیچگونه فوتی در اثر تصادفات نداشتیم.

آزاد با بیان اینکه رامسر فاقد کمربندی است از آغاز طرح مطالعاتی برای احداث کمربندی خبر داد و گفت: در حوزه پلیس راهور و پلیس راه با کمبود نیرو مواجه هستیم که باید برای تسهیل عبور و مرور نگاه ویژه‌ای از سوی استان شود.

جواد اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه در بحث پاکسازی شهرستان از زباله و سوخت هیچ مشکلی نداشتیم گفت: تاکنون ۴۵۳ هزار نفر امار ثبت شده است این درحالی است که آمار ویلاداران در این گزارش ثبت نشده است.

وی افزود: جشنواره اسبچین، بازارچه‌های صنایع دستی و اجرای جشنواره‌ها شامل اجرا‌های زنده موسیقی از جمله اقدامات فرهنگی در شهرستان عباس آباد است.

اصلانی گفت: در ایام نوروز تاکنون ۳۰ مورد تصادف که ۶ مورد آن جرحی بود ثبت شده است که خوشبختانه هیچ فوتی تاکنون نداشتیم.

فرماندار عباس آباد افزود: نبود کمربندی در شهرستان عباس آباد باعث شد با تمام ظرفیت خود طرح‌های ترافیکی را به اجرا در آوریم تا عبور و مرور تسهیل صورت بگیرد.

انتهای پیام/ م

آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در شهرستان عباس آباد

برچسب ها: حوادث ، نوروز 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.