سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رانندگان از توقف در نقاط حادثه خیز پرهیز کنند

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر باراش باران در سطح استان از رانند گان خواست از توقف در حاشيه رودخانه ها، مسيل ها و نقاط پرخطر و حادثه خیز پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی در محور‌های مواصلاتی استان و لغزنده بودن جاده‌ها از رانندگان خواست در رانندگی احتیاط کنند.

وی با اشاره به هشدار‌های هواشناسایی و احتمال جاری شدن سیل از رانندگان خواست از توقف در حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها و پل‌های غیر ایمن و نقاط پرخطر و حادثه خیز پرهیز کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان توصیه کرد: مردم حتی الامکان تا ۲ روز آینده از مسافرت‌های غیر ضروری و مسافرت‌های تفریحی اجتناب کنند.

وی با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های مواصلاتی استان افزود: بارش باران باعث کاهش دید در رانندگی شده بنابر این از رانندگان درخواست داریم، احتیاط لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند.

سرهنگ کردلو  با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: پلیس با تمام توان در آماده باش بوده و در خدمت مردم و مسافران است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان توصیه کرد:رانندگانی که قصد عبور از محور‌های مواصلاتی استان زنجان را دارند خودرو خود را به وسایل ایمنی مجهز کرده و قبل از حرکت از وضعیت جاده‌ها اطلاع پیدا کنند
 
انتهای پیام/ن
 

پلیس با تمام توان در آماده باش است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.