سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد:

آمادگی کامل تجهیزات و نیروی انسانی در بحران بارندگی پیش رو

معاون اول رئیس جمهور در تماس با استاندار چهارمحال و بختیاری بر آمادگی کامل تجهیزات و نیروی انسانی در بحران بارندگی پیش رو در استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از استانداری چهارمحال و بختیاری؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار، در جریان روند آمادگی استان برای مقابله با سیلاب‌ها و بارندگی روزهای آینده در استان قرار گرفت.
 
وی در این گفتگوی تلفنی، با قدردانی از تلاش‌های ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، بر آمادگی کامل تجهیزات و نیروی انسانی در این زمینه تأکید کرد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این تماس، از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران استان برای موج دوم بارش‌ها در استان خبر داد.

وی گفت: در این زمینه دو نفر از معاونین استاندار برای مدیریت در دو کانون اصلی بحران بارندگی در شهرستان های کوهرنگ و لردگان مستقر خواهند شد.

عباسی اظهار داشت: تمامی ماشین آلات بخش دولتی و خصوصی در زمان بحران در اختیار فرمانداران است و فرمانداران نیز با تمام توان در ستاد‌های مدیریت بحران شهرستان‌ها حضور دارند.
 
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، موج دوم بارش‌های سیل آسا از اواخر وقت فردا یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸ آغاز می‌شود و تا صبح سه شنبه ادامه دارد.

میانگین بارش برای چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۰۰ میلیمتر در مدت ۴۸ ساعت پیش بینی شده که شدت آن برای برای روز دوشنبه است.

در موج نخست بارش‌های سیل آسا در چهارمحال و بختیاری بیشترین بارش در شهرستان کوهرنگ یه میزان ۲۸۳ میلیمتر ثبت شد.
 
انتهای پیام/ز

آمادگی ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری برای موج دوم بارش‌ها

برچسب ها: بحران ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.