سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید آیت الله فلاحتی از خانه‌های شبانه روزی شایگان ثابت و مژدهی رشت

نماینده، ولی فقیه در گیلان به مناسبت ایام نوروز از خانه‌های شبانه روزی دختران شایگان ثابت و پسران مژدهی رشت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی  در بازدید از خانه شبانه روزی دختران شایگان ثابت با تبریک سال جدید و آرزوی سالی با نشاط و سلامتی برای ایتام و مسئولان این خانه گفت: مسئولان برای ارائه خدمت به دختران خانه شایگان ثابت در حال تلاش هستند.
وی با قدردانی از تلاش مسئولان در خدمت رسانی به ایتام، افزود: قدردان تلاش و همت مرحوم شایگان و همسر ایشان بنیانگذاران خانه‌های شبانه روزی دختران شایگان و پسران مژدهی هستیم.
امام جمعه رشت با بیان اینکه نوجوانان امروز آینده سازان فردای جامعه هستند، تصریح کرد: ایتام امانت خداوند به دست مسئولان و مربیان محسوب می‌شود.
آیت الله فلاحتی همچنین در بازدید از خانه شبانه روزی پسران مژدهی رشت با آرزوی مغفرت برای وقف کنندگان این مکان، بیان کرد: افراد باید با وضو در مرکز مذکور وارد شوند، زیرا این مکان مقدس برای خدمت رسانی به بندگان خداوند است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، خدمت به بندگان خدا را عبادت توصیف کرد و گفت: خیران بدون هیچ چشمداشتی به ایتام کمک می‌کنند و تلاش آن‌ها برای رضای خداوند است.
وی با اشاره به اینکه جوانان امروز نقش آفرینان فردای جامعه هستند، خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان باید خودسازی داشته باشند.
مدیر خانه شبانه روزی مژدهی رشت نیز در بازدید مذکور با ارائه گزارشی از عملکرد اقدام‌های انجام شده، گفت: پیگیر مسائل مالیاتی خانه‌های مذکور از طریق نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هستیم.
محمد فلاح به کمک‌های مردمی به خانه‌های شبانه روزی دختران و پسران رشت اشاره کرد و یادآور شد: برنامه ریزی به منظور ساماندهی املاک موسسه انجام شده است.

انتهای پیام/آ

بازدید آیت الله فلاحتی از پرورشگاه مژدهی رشت

برچسب ها: ایتام ، مژدهی رشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.