سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مواظب باشید در دام سارقان نیفتید!

رئیس پلیس آگاهی یزد گفت: با رعایت یک سری نکات ساده سارقان را در اجرای نقشه های پلیدشان ناکام بگذارید.

سرهنگ حناساب رئیس پلیس آگاهی یزد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد   گفت: شهروندان عزیز با رعایت یک سری از نکات ساده اما کاربردی  و مهم می توانندسارقان را  در اجرای نقشه های پلیدشان ناکام بگذارند.

سرهنگ حناساب با بیان اینکه اخیرا شاهد افزایش سرقت  خودرو ها در سطح شهرها هستیم افزود: مالکان خودرو باید جهت جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی، خودرو خود را به سیستم های ایمنی مانند دزدگیر صوتی، قفل پدال، قفل فرمان، قطع کننده سیستم برقی و دیگر امکانات تجهیز کنند.

رئیس پلیس آگاهی یزد ادامه داد: رانندگان حتما قبل از ترک خودرو از بالابودن شیشه‌ها و قفل بودن در‌ها اطمینان داشته باشند و خودروی خود را تا آنجا که امکان دارد در پارکینگ‌های عمومی و مکان‌های پرتردد یا خیابان‌های اصلی پارک کنند.

وی با بیان اینکه یکی از انواع سرقت، سرقت در معابر و اماکن عمومی است خاطرنشان کرد: افرادی که از اتوبوس های واحد برای ایاب و ذهاب استفاده می کنند حتما مواظب افرادی که به هر دلیلی به آن ها تنه می زنند باشند چرا که ممکن است در این حین کیف یا وجه نقد شما را بدون اینکه متوجه شوید، به سرقت ببرند.

سرهنگ حناساب با بیان اینکهکف زنی یکی از روش های مورد استفاده سارقان حرفه ای است تصریح کرد: در این روش سارق در کمتر از  چند دقیقه وجوه نقد شما  را به بهانه دیدن پول ایرانی و ایران چک از شما سرقت می کند.

رئیس پلیس آگاهی یزد  با تاکید بر  اینکه از حمل وجه نقد همراه خود بپرهیزید گفت: شهروندان به هر دلیلی اگر مجبور به دریافت وجه نقد از بانک ها شدند مراقبت افرادی که از بیرون بانک، آن ها را تحت نظر دارند، باشند زیرا سارقان پس از انتخاب سوژه ی مورد نظر، وی  را تعقیب و در یک فرصت مناسب  اقدام به پنچر کردن لاستیک اتومبیل و سرقت از فرد مورد نظر می کنند.

انتهای پیام/ غ

هشدار های پلیس آگاهی جهت جلوگیری از سرقت های احتمالی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.