سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات نظام سلامت در مواقع وقوع بحران در مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهابادگفت: آمادگی و اقدام عملیاتی تیم‌های واکنش سریع بخش بهداشت و درمان مهاباد در مواقع وقوع بلایای طبیعی بسیار مهم است.

مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: ارائه خدمات نظام سلامت در مواقع وقوع بحران اهمیت بسزایی در کاهش آلام مردم گرفتار در بند حادثه دارد و هماهنگی لازم با ارگان‌ها و ادارات خدمات رسان مهم و تاثیر گذار است.

وی با اشاره به اینکه لیست کلیه مادران باردار باید در دسترس باشدافزود: در مواقع بحرانی ضمن آگاهی از سلامت مادران تدابیر مورد نیاز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت و کنترل بهداشت محیط و بیماری‌ها اظهار داشت: امنیت و ایمنی مصرف آب و مواد غذایی مردم در هنگام سیل مهم بوده و واحد‌های بهداشت محیط و پیشگیری از بیماری‌ها برای کنترل بیماری‌های واگیردار در اسرع وقت اقدام نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پایان افزود: شهرستان مهاباد از لحاظ وقوع بحران به سه منطقه عملیاتی برای ارائه خدمات سلامت تقسیم می‌شود که سه گروه نیرو‌های واکنش سریع مرکز بهداشت در مواقع بحران آماده خدمات رسانی است، بخش‌های واحد‌های بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد نیز آماده خدمات درمانی و اورژانسی در تمام ساعات شبانه روز به شهروندان و مسافرین هستند.

انتهای پیام/ن

خدمات نظام سلامت در مواقع بحران به شهروندان در مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.