سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان؛

۳۴۳ گردشگر خارجی به همدان سفر کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: نوروز امسال ۳۴۳ گردشگر خارجی به استان همدان سفر کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: از روز ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا روز نهم فروردین ماه بیش از ۷۳۱ هزار و ۵۵ مسافر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی دیار هگمتانه دیدن کردند.

وی اضافه کرد: ۱۷۰ هزار و ۹۴۲ نفر از مسافرانی که به همدان سفر کرده‌اند در هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، مراکز اقامتی فرهنگیان، خانه مسافر‌ها و بوم گردی‌های استان همدان اقامت گرفته‌اند.

مالمیر افزود: در روز نهم فروردین ۷۸ هزار و ۷۴۴ نفر از مراکز تفریحی و گردشگری همدان دیدن کرده و ۱۳ هزار و ۳۴۹ نفر نیز در مراکز اقامتی حضور داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی به کار گرفته شده است

مالمیر اضافه کرد: از روز ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا روز نهم فروردین ماه ۳۴۳ گردشگر خارجی به استان همدان وارد شده و از جاذبه‌های همدان بازدید کرده‌اند.

وی یادآور شد: گردشگران خارجی استان همدان از کشور‌های اوکراین، نیوزلند، روسیه، ترکیه، کانادا، چین، عراق، اتریش و پرو و آلمان به استان همدان سفر کرده و این استان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان یادآور شد: طی این مدت غارعلیصدر، آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر به ترتیب در صدر اماکن مورد بازدید مسافران و گردشگران قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ د

حضور گردشگران خارجی در همدان

برچسب ها: نوروز 98 ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.