سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه مدیریت بحران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه

جلسه ای به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای حوادث احتمالی بارشهای هفته آینده در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : در پی صدور بخشنامه ستاد مدیریت بحران و تاکیدات استاندار محترم کرمانشاه ، مرخصی پرسنل در چند روز آینده لغو و معاونین روسای اداره ستادی و شهرستانی و پرسنل تحت مدیریت در حال آماده باش باشند.

وی گفت : تعداد ۲ سالن مجموعه ورزش کارگری جهت اسکان موقت در اختیار ستاد بحران قرار گیرد که این سالنها بلافاصله در اختیار ستاد قرار گرفته و توسط هلال احمر با امکانات لازم تجهیز و آماده می باشند.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و معاون اجتماعی و فرهنگی ضمن تماس با روسای ادارات شهرستان های تابعه و مدیران تشکل های کارگری و کارفرمایی و توصیه رعایت موارد ایمنی و حفظ آرامش در مجموعه های تحت پوشش، ابراز امیدواری نمود: با تمهیدات اندیشیده شده با بسیج امکانات و نیروی انسانی و شناسایی نقاط حادثه ساز به فضل خداوند از موج بارش پیش رو گذر خواهیم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

صدور بخشنامه ستاد مدیریت بحران

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.