سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پولاد کف میزبان مسافران نوروزی

دومین پیست بزرگ و بین‌المللی ایران در فصل زیبای بهار پذیرای گردشگران نوروزی و ورزش‌کاران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ظریفکار مدیر باشگاه تفریحی ورزشی پولاد کف سپیدان گفت: پیست اسکی سپیدان به عنوان دومین پیست بزرگ و بین‌المللی ایران در فصل بهار نیز پذیرای علاقه‌مندان و ورزش‌کاران است.

وی با بیان اینکه در این پیست تله کابین، مینی بوب، اسنومبیل و چوب اسکی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، افزود: با توجه به بارش خوب برف امسال می‌توانیم تا نیمه اول اردیبهشت ماه هم به علاقه‌مندان ورزش‌های زمستانی وخدمات ارائه دهیم.

ظریفکار با بیان اینکه که براساس پیش بینی‌های انجام شده در ایام نوروز روزانه ۳ هزار نفر به پیست پولادکف مراجعه می‌کنند، افزود: در صورت کاهش ارتفاع برف با استفاده از دستگاه‌های برف‌ساز فضا برای لذت بردن مسافران از تفریحات زمستانی آماده می‌شود.

مدیر باشگاه پولادکف سپیدان گفت: هتل مجموعه گردشی تفریحی پیست سپیدان نیز با ظرفیت حدود ۱۲۰ نفر آماده خدمات‌دهی به مسافران است.

وی افزود: کسانی که قصد اقامت چند روزه در سپیدان و استفاده از پیست اسکی پولاد کف برای ایام نوروز دارند می‌توانند از مجموعه منازل ویلایی اطراف پیست نیز استفاده کنند.

وجود ۳۲ جاذبه گرشگری از جمله آبشار زیبای مارگون، برم فیروز، تنگ تیزاب، چله گاه و چشمه شش پیر، سپیدان را به یکی از نقاط مهم گردشگری در کشور تبدیل کرده است.

آبشار زیبای مارگون یکی از جمله مناطق گردشگری سپیدان، در همه ایام سال و به ویژه این روز‌ها میزبان طبیعت دوستان است.

شهرستان سپیدان با طبیعتی کوهستانی و جنگلی، در ۷۵ کیلومتری غری شیراز قرار گرفته است.
انتهای پیام/م

سپیدان با سپیدی هایش میزبان میهمامان نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.