سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج تمام امکانات سازمان جهاد کشاورزی استان برای مقابله با خسارت سیل احتمالی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : تمام امکانات سازمان جهاد کشاورزی استان برای مقابله با خسارت سیل احتمالی بسیج شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : به منظور مقابله با خسارت سیل، تمام امکانات سازمان جهاد کشاورزی استان و پیمانکاران طرف قرارداد این سازمان در آماده باش کامل هستند.

وی گفت : تمام مدیران ستادی سازمان و ادارات تابعه با بسیج کلیه نیرو‌های ستاد و صف و تمامی امکانات موجود تا خروج سامانه بارشی ضمن هماهنگی با ستاد مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی و بررسی آخرین وضعیت خسارت‌های احتمالی در شهرستان ها، هماهنگی لازم را جهت استفاده مناسب و به موقع از امکانات انجام می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: به منظور رفاه حال مردم، تمام نانوایی‌ها در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه مشغول کار خواهند بود.

حاتمی گفت: طی چند روز اخیر تعداد زیادی از کانال‌های آبیاری و انهار شهرستان‌ها با استفاده از ماشین آلات سنگین پیمانکاران طرف قرارداد این سازمان لایروبی شده اند، همچنین آمادگی لازم به منظور دفن بهداشتی دام‌های تلف شده مهیا شده و به تمام دامداران و عشایر از طریق بلندگو‌های سیار و ملاقات چهره به چهره در خصوص خطرات احتمالی سیل اطلاع رسانی شده است.

حاتمی گفت: به عشایر مستقر در مناطق سیل خیز به صورت حضوری هشدار لازم داده شده و شماره تلفن‌های ۱۳۱ جهاد کشاورزی، ۱۵۱۲ دامپزشکی و ۱۵۰۴ منابع طبیعی به صورت شبانه روزی جهت اعلام هرگونه مشکل در مباحث کشاورزی و دامپروری آماده خدمات رسانی به کشاورزان و عشایر می‌باشد .

 

 

انتهای پیام/د

آماده باش تمام امکانات سازمان جهاد کشاورزی استان و پیمانکاران طرف قرارداد این سازمان

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.