سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد؛

محموله ۵ میلیارد ریالی پارچه و پتو قاچاق در قم کشف شد

صیاد درویشی از کشف محموله ۵ میلیارد ریالی پارچه و پتو قاچاق در قم خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ صیاد درویشی جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مأموران پلیس آگاهی استان قم در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالاو ارز،به یک دستگاه کامیونت ایسوزو که از جنوب کشور به مقصد پایتخت در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اعلام اینکه ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه ۵ میلیارد ریال است، عنوان کرد: کالا‌های کشف شده به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز به مراجع قضائی استان معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی مناسب، روانه زندان شد.

وی اضافه کرد: راننده بار خود را سپر ضایعاتی خودرو اعلام کرد، ولی در بررسی صورت گرفته مشخص شد که کامیونت فاقد بارنامه است و در آن انواع کالا‌های قاچاق شامل ۳۷۷ طاقه پارچه، ۲۶۴ تخته پتو، ۱۵۹ عدد کلاه مخصوص جوشکاری و ۲۴ دستگاه ترازوی دیجیتال در پشت سپر‌های ضایعاتی جاسازی شده است.

سرهنگ درویشی هشدار داد: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد نماید و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کند و این رخداد، به هیچ وجه برای پلیس و نظام اسلامی قابل تحمل نبوده است بنابراین عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه خواهد بود.

وی با تاکید در برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود پویا و اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ح

کشف محموله ۵ میلیارد ریالی پارچه و پتو قاچاق در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.