سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۶ هزار کیلو انواع مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر، سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در همین زمینه ۷۰ باند مواد مخدر منهدم و بیش از ۱۹ هزار مصرف‌کننده و توزیع‌کننده خرد مواد دستگیر شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن افزود: ارزش کالا‌های کشف شده ۱۹۰ میلیارد تومان بود.

کامرانی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ۴ هزار نفر دستگیر شدند افزود: امسال نیز مقابله با کالای قاچاق در صدر برنامه‌های مجموعه انتظامی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان مبارزه با مواد مخدر را یکی از کاروی‍ژه‌های اصلی ناجا دانست و با اشاره به کشف بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر گفت: در همین راستا ۷۰ باند مواد مخدر منهدم شده

وی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با پدیده مواد مخدر نیازمند همراهی مردم و آگاهسازی فرزندان توسط خانواده‌هاست افزود: ورود مواد مخدر به کشور توسط استکبار با یک حربه سیاسی و به منظور نابودی جوانان و آینده‌سازان این مملکت انجام می‌شود.

کامرانی‌صالح از آموزش نحوه ساخت مواد مخدر صنعتی در فضای مجازی سخن به میان آورد و تأکید کرد: اگر فرزندان خود را آگاه نکنیم آشپزخانه‌های منازل ما تبدیل به مرکز تولید مواد مخدر و روانگردان می‌شود گفت:

انتهای پیام/ د

بیش از ۶ هزار کیلو انواع مواد مخدر در همدان کشف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.