سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی در ملایر

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۵ اسفند) تا پایان روز هشتم فروردین ماه ۱۰ هزار و ۷۵۶ مسافر در این شهرستان جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیداسماعیل صفوی زاده، رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار داشت: در این مدت تعداد ۱۰ هزار و ۳۵ سفر از مبدا ملایر به نقاط مختلف کشور انجام شد.

وی افزود: مسافران نوروزی در مدت یاد شده به مقصد‌های تهران، اصفهان، کرج، همدان، نهاوند، تویسرکان، اهواز و سایر نقاط سفر کردند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: روزانه تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی مسافران اقدام می‌کنند.

صفوی زاده همچنین به فعالیت ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و ۶۰ دستگاه سواری در مسیر‌های همدان، تویسرکان و نهاوند و حدود ۷۰ دستگاه مینی بوس و سواری در محور‌های شهری و روستایی در دیگر پایانه‌های ملایر برای جابجایی مسافران نوروزی اشاره کرد.

وی ادامه داد: هفت مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در محور‌های ارتباطی ملایر و مرکز معاینه فنی سنگین به صورت شبانه روزی در این شهرستان فعال و مشغول ارایه خدمات به مسافران است.

صفوی زاده با بیان اینکه ۶۴ نیروی راهداری در پنج راهدارخانه ملایر مستقر هستند گفت: همزمان با ریزش برف، بارش باران و کولاک در گردنه‌های ملایر، با تلاش راهداران تمامی محور‌های ملایر باز و تردد در جریان بود.

وی افزود: راهداران با ۴۲ دستگاه کار برفروبی و بازگشایی مسیر‌ها را انجام دادند و با آغاز موج دوم بارش‌ها آمادگی کامل را در محور‌های ارتباطی ملایر وجود دارد.

انتهای پیام/د

بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی در ملایر جابجا شدند

برچسب ها: نوروز98 ، مسافران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.