سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در اصفهان:

صدور مدارک هویتی در اسرع وقت برای سیل زدگان

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت:برای هموطنان سیل زده که مدارک هویتشان مخدوش و یا از بین رفته در اسرع وقت شناسنامه و کارت هوشمند ملی صادر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور که به اصفهان سفر کرده بود گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر به هموطنان سیل زده در شهر‌های شمالی کشور و شیراز، افرادی که در جریان این حادثه مدارک هویتی همچون شناسنامه و کارت ملی آن‌ها مخدوش یا از بین رفته است، می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مستقر در همان مناطق، رایگان درخواست خود را ارائه کنند تا در اسرع وقت و بدون تشریفات قانونی برای آن‌ها مدارک هویتی جدید بصورت اصلی و نه المثنی صادر شود.

سیف الله ابوترابی اجرای طرح به هنگام سازی نشانی محل سکونت را از اولویت امسال سازمان ثبت احوال عنوان کرد و افزود:مردم با مراجعه پایگاه سازمان ثبت احوال می‌توانند تغییرات نشانی و آدرس جدید خود را ویرایش و تصحیح کنند.

وی افزود: با توجه به دستور و ابلاغ دولت، از این پس دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به مردم، نشانی دستنویس را نمی‌پذیرند و منبع نشانی برای دریافت خدماتی همچون خدمات قضایی، همان نشانی ثبت شده در سایت سازمان ثبت احوال کشور است.


انتهای پیام/م



ارائه خدمات رایگان ثبت احوال به سیل زدگان استان گلستان

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.