سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای با نشاط برنامه‌های فرهنگی ویژه نوروز در خاش

برنامه‌های شاد، با نشاط و متنوع ویژه مهمانان نوروزی در شهرستان خاش در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش  اظهار داشت: در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری این شهرستان ویژه برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی و هنری با هدف ماندگار ساختن مهمانان و گردشگران نوروزی در حال برگزاریست.

عبدالمجید تمندانی افزود: گروه‌های مختلف موسیقی محلی در سیاه چادر‌های ویژه استقبال، پذیرایی و راهنمایی مسافران نوروزی در جوار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پلیس راه، اسکل آباد، ایرندگان، کوشه، تمندان و ... به اجرای برنامه‌های شاد و خاطره انگیز می‌پردازند.

وی بیان کرد: مردم خاش و گردشگران از دیگر شهر‌های سیستان و بلوچستان و کشور با رفتن به تفتان و ارتفاعات همجوار لحظات خوشی را سپری می‌کنند.

شهردار خاش گفت: با رویش گیاهان خوراکی و داروئی، با نشاط شدن مراتع و فراهم شدن زمینه برای چرای دام ها، جاری شدن آب در رودخانه‌ها و پر آب شدن چاهها، قنوات و چشمه سار‌ها امید به زیستن و بهره گرفتن از مواهب خدادادی افزایش یافته است.

وی افزود: مردم شهری و روستایی خاش با مراجعه به طبیعت علاوه بر تامین نیاز‌های خود بسیاری از گیاهان خوراکی و داروئی را به قصد فروش در بازار این شهرستان عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اجرای با نشاط برنامه‌های فرهنگی ویژه نوروز در خاش

برچسب ها: نوروز ، شهرداری خاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.