سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

معرفی بیش از ۶ هزار واحد متخلف به مراجع قضایی/ بیش از ۶۰۰ تن مواد غذایی فاسد معدوم شدند

معاون مرکز سلامت محیط کار و بهداشت گفت: در طرح سلامت نوروزی تاکنون ۶ هزار ۶۶۳ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرهادی معاون مرکز سلامت محیط کار و بهداشت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  از ابتدای طرح سلامت نوروزی تعداد ۵۰۴ هزار و ۴۷۲ مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع موادغذایی، رستوران‌های بین راهی انجام شده است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۲۳۲ مورد بازرسی مربوط به تهیه و توزیع اماکن بین راهی است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی بازرسان سلامت محیط وزارت بهداشت تعداد ۱۱۰ هزار و ۴۷۶ مورد بازرسی از محل اسکان مسافران، مدارس و کمپ‌ها انجام شده است.

معاون مرکز سلامت محیط کار با اشاره به اینکه تعداد ۳۷۶ هزار و ۷۶۴ مورد بازرسی از اماکن عمومی و رستوران‌ها انجام شده است، افزود: ۶ هزار و ۶۶۳ مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی شده‌اند که از این تعداد ۵۲۸ مورد مربوط به اماکن و رستوران‌های بین راهی است.

شناسایی ۲۷۶  رستوران‌های بین راهی متخلف

فرهادی اضافه کرد: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا امروز یک هزار ۷۲۷ واحد متخلف پلمپ شده است که از این تعداد ۲۷۶ مورد مربوط به رستوران‌های بین راهی بوده است.

وی بیان کرد: در طرح سلامت نوروزی تا به امروز بیش از ۶۵۰ تن مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و تقلبی معدوم شده و تا این لحظه ۳۱۳ هزار و ۹۳۱ کنترل سنجش میزان کلر آزاد باقی مانده و کنترل آب  در دستور کار بوده است.

معاون مرکز سلامت محیط کار گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا به امروز ۳۰۸ هزار و ۱۷۶ مورد نمونه برداری محیطی پرتابل مانند میزان شوری، pH، بار میکروبی و سنجش دما و برودت به وسیله بازرسان سلامت محیط کار بهداشت محیط وزارت بهداشت انجام شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.