سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه تصمیم در آبیک و تاکستان راه اندازی می‌شود

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: سامانه تصمیم (طرح کنترل و کاهش طلاق) امسال در شهرستان های آبیک و تاکستان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: سامانه تصمیم (طرح کنترل و کاهش طلاق) سال گذشته در بویین زهرا و قزوین راه اندازی شد و امسال هم در آبیک و تاکستان راه اندازی می‌شود.

وارثی در باره پایگاه اورژانس اجتماعی هم گفت: این پایگاه در تمام مناطق آسیب خیز شهرستان‌های استان راه اندازی شده است و به صورت ۲ شیفت خدمات می‌دهند.
وی اضافه کرد: پارسال توسعه خدمات اجتماعی سلامت محور در حوزه بهداشت به طور کامل محقق شد.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه پارسال بیش از ۱۶ هزار مستمری بگیر به افراد تحت پوشش بهزیستی اضافه شد، اظهار داشت: این موضوع  نشان از حمایت همه جانبه بهزیستی است.

وارثی به پرداخت ماهانه ۴۰ میلیاردریال مستمری به افراد تحت پوشش اشاره کرد و گفت: این مستمری بگیران به طور میانگین ماهانه بر اساس تعداد خانوار و فرزندان از یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تا پنج میلیون ریال مستمری دریافت می‌کنند.

وارثی درباره مراکز بخش خصوصی هم گفت: این مراکز با حمایت از بیماران معلول ذهنی و جسمی و سالمندان به میزان ۲۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل بهزیستی قزوین خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ همچنین چند موسسه خیریه در شهرستان‌های استان قزوین راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ک

پرداخت ماهانه ۴۰ میلیاردریال مستمری به افراد تحت پوشش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.