سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشنهاد یک روس برای پرداخت بدهی فدراسیون جهانی بوکس

عضو روسی کمیته اجرایی فدراسیون جهانی بوکس تحت شرایطی حاضر است تمام بدهی‌های این نهاد بین المللی را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عمر کرملف، عضو روسی کمیته اجرایی فدراسیون جهانی بوکس (AIBA) و رئیس کمیته بازاریابی این نهاد، پیشنهاد شگفت انگیزی برای تسویه بدهی ۱۶ میلیون دلاری این فدراسیون ارائه کرده است.

او مدعی شد اگر کمیته بین المللی المپیک اجازه دهد، این رشته ورزشی در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی بماند، تمام بدهی‌های فدراسیون جهانی بوکس را شخصا می‌پردازد.

کرملف، که اخیرا تمایل خود را برای تصدی ریاست فدراسیون جهانی بوکس اعلام کرده، این پیشنهاد را در نامه‌ای به توماس باخ رئیس IOC و نناد لالوویچ، رئیس تحقیق در مورد AIBA، فرستاده است.

یک سخنگوی فدراسیون بوکس روسیه (BFR) ادعا کرد که کرملف از پول و سرمایه گذاری خود برای تأمین بودجه لازم جهت تسویه بدهی‌های AIBA استفاده می‌کند.

کرملف در نامه اش اعلام کرده است هدفش از این اقدام کمک به حضور بوکس در المپیک است و این که دیگر مشکل مالی تهدیدی برای بوکس نباشد.

دبیرکل BFR، که نفوذ رو به رشد در این ورزش دارد، همچنان از IOC درخواست کرده"AIBA را در المپیک" حفظ کند.

کمیته تحقیق و تفحص گزارش خود از فدراسیون جهانی بوکس را روز ۲۲ می‌منتشر خواهد کرد و پس از آن این فدراسیون مطلع خواهد شد که آیا بوکس در المپیک توکیو حضور خواهد داشت یا خیر.

گزارش موقت کمیته ویژه IOC در مجمع اجرایی IOC در نشست اخیر این کمیته در لوزان سوئیس ارائه شد، اما کمیته بین المللی المپیک از افشای پیشنهاد‌ها یا جزئیات گزارش خودداری کرد و تنها عنوان کرد که گزارش کامل به هیئت اجرایی در جلسه بعدی آن در لوزان داده خواهد شد.

پس از انتخاب رحیم اف ازبک در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸، به عنوان رئیس فدراسیون جهانی بوکس که در فهرست تحریم خزانه داری ایالات متحده قرار داشت، این فدراسیون دچار بحران شد. رحیم اف به تازگی از سمت خود کناره گیری کرد تا این فدراسیون سر و سامان بگیرد، البته هنوز مشخص نیست که استعفای او موقت است یا دائمی.

در حال حاضر محمد مستحسن، رئیس کنفدراسیون بوکس آفریقا، ریاست موقت فدراسیون جهانی بوکس را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

پیشنهاد ویژه یک روس برای نجات بوکس از بحران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.