سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف محموله‌ کالای قاچاق در بازرسی از یک باربری به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ" سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه ماموریت‌های خود در راستای مقابله با توزیع کالای خارجی قاچاق از دپوی محموله‌ای در یک باربری مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان در بازرسی از این باربری تعداد ۳۸ کارتن لوازم خرازی و ۹۹۰ کیلوگرم چای خارجی را کشف کردند که مالک مدارک قانونی را ارائه نداد.
سرهنگ سلیمیان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به تداوم این گونه طرح‌ها و برنامه‌ها گفت: تمامی انبار‌ها و باربری‌های سطح استان شناسنامه دار شده و به صورت وِیژه تحت نظارت و کنترل کارآگاهان پلیس آگاهی می‌باشند.
 
انتهای پیام/م

 

کشف کالای قاچاق در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.