سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس‌راه استان لرستان خبر داد؛

ترافیک سنگین در محور خرم‌آباد ـ الیگودرز

رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: بارش شدید برف سبب کندی تردد و ایجاد ترافیک سنگین در محور خرم‌آباد- الیگودرز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مرتضی چغلوند، با اشاره به بارش برف و باران شدید در استان اظهار داشت: تمامی محور‌های استان لرستان به‌شدت لغزنده است.

وی افزود: در شهرستان الیگودرز بارش شدید برف را داریم که سبب کندی تردد در محور‌های این شهرستان شده است؛ در حال حاضر نیرو‌های راهداری و پلیس‌راه در مسیر حضور دارند و کار برف‌روبی در محور خرم‌آباد- الیگودرز در حال انجام است، ولی به علت بارش سنگین برف تردد خودرو‌ها کند است و سبب ایجاد ترافیک سنگین شده است.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان به رانندگان هشدار داد از تردد در محور‌های استان خودداری کنند و عنوان کرد: وضعیت محور‌های استان لرستان مناسب نیست و از هم‌وطنان خواسته می‌شود سفر خود را به‌روز‌های دیگر موکول کنند.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: با توجه به بارش برف سنگین دو تن از معاونان به همراه عوامل راهداری الیگودرز در مسیر حضور دارند و اقدامات لازم در راستای برف‌روبی در حال انجام است.

وی با اشاره به باز بودن محور خرم‌آباد- الیگودرز افزود: در حال حاضر جاده مسدود نیست، ولی به علت بارش سنگین برف تردد خودرو‌ها به‌کندی انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

از تردد در محورهای لرستان خودداری شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.