سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد خودرو‌ها در کردستان ازمرز ۳ میلیون دستگاه گذشت

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان از تردد بیش از ۳ میلیون دستگاه از ابتدای طرح ویژه نوروزی در استان خبر داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت : نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در طرح ویژه نوروزی از ۲۵ اسفند تا پایان روز ۱۷ فروردین در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به رانندگان و مسافران و مهمانان نوروزی هستند.

رامبد نوذری افزود: ازابتدای اجرای طرح تا هشتم فروردین ماه سال جاری مجموع تردد‌های استان به ۳ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۶۷۶ دستگاه رسیده است.

وی بیان کرد: در روزهشتم فروردین ۲۶۱ هزار و ۸۳ مورد تردد در این استان به ثبت رسیده که به نسبت مدت مشابه خود در سال قبل از ۱۳ درصد کاهش برخوردار شده و در این مدت نیز به صورت میانگین در هر ساعت تردد ۲۰۹ دستگاه خودرو به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: در این مدت محور دهگلان - قروه با ده هزار و ۶۸۹ مورد پرتردد‌ترین محور از بین ۵۲ محور مواصلاتی فرعی و اصلی استان بوده است.

وی گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی لازمه تردد در محور‌های استان است و سامانه ۱۴۱ نیز در قالب تماس تلفنی، پیام کوتاه، نرم افزار تلفن‌های هوشمند و سایت اینترنتی در هر لحظه اطلاعات راه‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

 

انتهای پیام/ع

هشتم فروردین ۲۶۱ هزار و ۸۳ مورد تردد در جاده های استان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.