سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های اسلامی است

شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز در سفر به مازندران با خانواده معظم شهیدحسن علیزاده در شهرستان تنکابن دیدار کرد و از آنان دلجویی کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا در این دیدار گفت: شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی می‌باشد و دیدار با خانواده‌های معظم شاهد توفیق الهی و اقدامی ارزشی است.

سردار هادیانفر با اشاره به این که شهداء از جایگاه و منزلت بالایی برخودار هستند، افزود: نیروی انتظامی پاسدار خون شهداست و تلاش می‌کند با خدمت صادقانه در حفظ و امنیت عمومی بتواند گوشه‌ای از جانفشانی فرزندان این آب و خاک را پاسخگو باشد.

وی گفت:همانطور که شهیدان در حفظ و حراست از وطن و پیروی از رهبر خود جانفشانی کردند، ما نیز باید در پیروی از اهداف و آرمان‌های آنان، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وحمایت از خانواده‌های گرانقدر شهیدان کوشا باشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: زنده نگه داشتن نام شهداء توجه به تمام ارزش‌های والای انسانی است و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، تابلویی ارزشمند از توانمندی‌های ایران اسلامی در مقابل دسیسه‌های دشمنان است.

 

نهال انقلاب با خون شهداء آبیاری شده است

به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا، سرهنگ اکبر درویشی با خانواده شهیدان کریمی، کوزه گر، عظیم نژاد و یوسفی در شهرستان جویبار دیدار کرد.

سرهنگ درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار نیز در حاشیه این دیدار‌ها از شهداء به عنوان نماد آزادی خواهی و ایثارگری در جامعه اسلامی یاد و بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها تأکید کرد.

وی افزود: نهال انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است و شهدا با نثار خون خود رسالت بزرگی بر دوش همه آحاد جامعه گذاشتند.

سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام یک وظیفه همگانی است، گفت:در جامعه امروز خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی و سعادت اخروی است.

وی افزود: امنیت امروز کشور ما مرهون ایثارگری‌ها و جان فشانی شهدایی است که برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را در ید اخلاص قرار دادند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.