سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه‌های بارشی یکی پس از دیگری

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی در جلسه کارگروه امنیت و انتظامات مدیریت بحران استان گفت: با توجه به بارش‌های مناسب بهاری از ابتدای نوروز خوشبختانه هیچ گونه مشکلی برای مسافران نوروزی در استان مرکزی به وجود نیامد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آدینه مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اعضای ستاد بحران استان آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی را دارد.

آدینه ادامه داد: بارش‌های روز گذشته احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و همچنین سرریز شدن برخی سد‌های خاکی را داشت که با مدیریت صحیح و به هنگام و همکاری مردم و تخلیه به موقع برخی از روستا‌های در مسیر سیلاب توانستیم این امر را مدیریت کنیم و شاهد حوادثی همچون شیراز و گلستان نباشیم.

وی گفت: موج جدید بارش‌ها از روز شنبه هفته آینده وارد استان مرکزی می‌شود که نیاز است نیروی انتظامی، هلال احمر و آتش نشانی و دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم برای رفع بروز مشکلات را داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی از هم استانی‌ها خواست تا به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکنند و اخبار را فقط از طریق صدا و سیما پیگیری کنند و همچنین پلیس فتا نیز با افرادی که دست به انتشار اخبار و شایعات بی اساس می‌زنند برخورد کند.

آدینه افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید نسبت به رفع موانع موجود در راه‌ها اقدام کند و آموزش و پرورش باید کلیه مدارس خود را تا پایان هفدهم فروردین در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار دهد.

وی گفت: دستگاه امنیتی انتظامی استان هم باید مراقب کلاهبرداری‌های احتمالی در خصوص افراد فرصت طلب برای کمک به سیل زدگان هوشیار باشد.

انتهای پیام / م

آماده باش استان مرکزی برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی

برچسب ها: هواشناسی ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.