سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی معابر شیراز از سیلاب

معاون خدمات شهری گفت: با مشارکت نیروی‌های شهرداری سطح معابر شیراز از سیلاب پاکسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا محمدحسن پور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز بیان کرد: با توجه به بارش شدید باران در شیراز و مشکلاتی از جمله آبگرفتگی و گل و لای ناشی از بارندگی شدید و روانه شدن آب در سطح معابر با دستور شهردار  در کمترین زمان و با همکاری نیرو‌های شهرداری بیشتر معابر شهر شیراز پاکسازی شد.

وی تصریح کرد: تمام نیرو‌های شهرداری مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبزشهری، مدیریت بحران، سازمان آتش نشانی در حال خدمات رسانی در سطح شهر هستند که در حال حاضر بیشتر خیابان‌ها و معابر اصلی پاکسازی شده است.

حسن پور ادامه داد: نیرو‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در تلاش هستند تا تمام فضای سبز سطح شهر را که بر اثر بارش باران و سیلاب تخریب شده است، بهسازی و کاشت گل‌ها را  به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: با توجه به ضرورت ارائه خدمات در نقاط مختلف سطح شهر و فراهم کردن تسهیلات لازم برای برطرف کردن مشکل عبور و مرور وسایط نقلیه و عابران، ابتدا اولویت در معابر اصلی شهر و پس از آن کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: نیرو‌های پسماند نیز بلافاصله اجرای عملیات پاکسازی و لایروبی را به منظور خدمات رسانی ، تسهیل در عبور و مرور و حفظ پاکیزگی شهر و شهروندان در نقاط مختلف انجام داده اند به گونه‌ای که در بیشتر خیابان‌ها و کوچه‌ها پاکسازی و نظافت به پایان رسیده است.

حسن پور اظهار کرد: نیرو‌های آتش نشانی نیز آمادگی کامل را برای ارائه خدمت به شهروندان دارند و از ابتدای بارندگی در سطح شهر به صورت ۲۴ ساعته حضور داشتند و شهروندان در صورت نیاز به آتش نشانی می‌توانند با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در تشریح سایر اقدامات انجام شده، پرسنل خدمات شهری تاکید کرد: جمع آوری زباله، و نخاله‌ها از سطح شهر، جمع آوری شاخه و برگ درختان شکسته شده و رفع آبگرفتگی جدول‌های شهری از اقداماتی است که نیرو‌های شهرداری در ۲۴ ساعته گذشته انجام داده است.

وی گفت: میزان بارندگی اخیر در شهرک گلستان ۱۷۵ میلی متر، ایستگاه میدان گل سرخ در شرق شیراز ۷۵ میلی متر گزارش شده که با توجه به شدت بارش باران سطح خیابان‌ها و معابر دچار آبگرفتگی شد.

حسن پور بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه مشکل در معابر و کوچه ها، می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و مشخصات مکان مورد نظر را اعلام کنند تا نیرو‌های خدمات شهری با حضور در محل اقدامات لازم را برای رفع مشکل ایجاد شده، انجام دهند.

انتهای پیام/ت

پاکسازی  سطح معابر شیراز از سیلاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.