سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور میدانی پاسداران سپاه بابلسر در روستاهای سیل‌زده بهنمیر +فیلم

ویدئویی از حضور میدانی پاسداران سپاه بابلسر در روستاهای سیل‌زده بهنمیر جهت تامین نیازهای خانواده‌های سیل‌زده را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها باعث به وجود آمدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان از جمله گلستان و شیراز شد؛ شدت سیل به گونه‌ای بود که بسیاری از روستاها دچار آبگرفتگی شدند. در پی این حادثه دستور تخلیه روستاهای در معرض سیلاب، از جمله روستاهای شهرستان آق‌قلای استان گلستان صادر شد و هم‌اکنون با گذشت چند روز کماکان  عملیات امدادرسانی ادامه دارد.

حضور و کمک شایان نیروهای مسلح در مناطق آسیب دیده‌ی ناشی از وقوع سیل که در لبیک به فرمان حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) مبنی بر گسیل امکانات بیشتر نیروهای مسلح به مناطق سیل‌زده انجام پذیرفت، تصاویری زیبا و ماندگار از همدلی و همراهی مردم این مناطق با نظامیان جهادگر را به نمایش گذاشت؛ مطمئناً این پیوند و رابطه صمیمانه مردم کشور ما در مواقع مختلف، از مهمترین علل ناکامی دشمنان در تمامی عرصه‌ها در تقابل با انقلاب اسلامی است.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن اوج اقتدار نیروهای مسلح ما به نمایش گذاشته شده است؛ در این ویدئو حضور میدانی پاسداران سپاه بابلسر در روستاهای سیل‌زده بهنمیر و تامین نیازهای خانواده‌های سیل‌زده مشاهده می‌شود. نیروهای نظامی ما اقتدار خود را در خدمت به مردم می‌بیند و این بزرگترین سرمایه برای نیروهای مسلح کشورمان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.