سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان کل کشور تأکید کرد؛

دولت و مدیران اقتصادی با برنامه‌ریزی و روحیه جهادی با جنگ اقتصادی مقابله کنند/ قطع وابستگی به اقتصاد دشمن تنها راه «رونق تولید» در کشور

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: دولت و مدیران اقتصادی باید با مدیریت، برنامه‌ریزی و روحیه جهادی در مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد کرده به نحو مناسب عمل کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در تبیین لوازم تحقق شعار «رونق تولید» که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال ۹۸ انتخاب شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بزرگترین مشکلی که امروز در سطح کشور داریم مسئله مشکلات اقتصادی است، شعاری که برای سال انتخاب شده متناسب با شرایط کشور است و مقام معظم رهبری با اشرافی که به مسائل کشور دارند، مردم را به سمت و سویی که مشکلات برطرف شود، هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک جهت بحث اقتصادی به دولت بر می‌گردد، تصریح کرد: دولت و مدیران اقتصادی باید با مدیریت، برنامه‌ریزی و روحیه جهادی در مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد کرده به نحو مناسب عمل کرده و مشکلات را حل و فصل کنند.

دادستان کل کشور افزود: از سوی دیگر بخش خصوصی و کسانی که به نحوی در عامه مردم مرتبط با مسائل اقتصادی کشور هستند؛ روش و منش خودشان را باید به گونه‌ای ترسیم و تنظیم کنند که بتوانیم در جنگ اقتصادی با دشمن، توفیق یابیم.


بیشتر بخوانید: تسهیلات بانکی باید به جای «دلالی» به «تولید» اختصاص یابد/ لزوم تشدید تدابیر نظارتی و قضاوتی برای تحقق «رونق تولید»


حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه قطع وابستگی به اقتصاد دشمن قطعا یکی از راه‌حل‌های جهادی است؛ تصریح کرد: این امر حاصل نمی‌شود، مگر اینکه اقتصاد کشور متوجه به مسائل داخلی شود و مشکلات کشور از لحاظ اقتصادی در درون حل شود، در این صورت با رونق تولید می‌توان به مقابله با دشمن برخاست.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه تولید بتواند رونق پیدا کند و نیاز‌ها را در حوزه‎های کشاورزی، اقتصادی و سایر حوزه‌های مختلف که از شاخه‌های اقتصادی هستند رونق ببخشد؛ قطعا وابستگی کشور به خارج از کشور کاهش پیدا می‌یابد.

انتهای پیام/

تبیین لوازم تحقق شعار «رونق تولید» از زبان دادستان کل کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
قوه قضاییه باید بعنوان مدعی عموم واردصحنه بشه
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
مدیر !مگه داریم
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
با سلام یه مشکلی هست در مورد بسته های اینترنت ساعتی همراه اول ندونستم کجا باید مطرح کنم همینجا میگم . همراه اول این امکان رو به مشترکان نمیده که بتونن سیمکارتشون رو جوری تنظیم کنن که بدون داشتن بسته امکان اتصال به اینترنت نباشه (ایرانسل داره) و وقتی کسی مثلا بسته یک ساعته میخره پس از تمام شدن بسته (چه حجم چه زمان) همون لحظه پیامک نمیاد که بسته تموم شده و گاهی حتی نیم ساعت بعد میاد و توی این نیم ساعت اگه طرف متوجه تموم شدن حجم بسته نشه هزینه اون آزاد حساب میشه و کل شارژ سیمکارت خالی میشه خواهشا پیگیری کنین پیگیری ما که نتیجه نداد
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
بابا دولت نمی خواهد زور که نیست 23میلیون رای داداند دوست داره قیمت مرغ به 20هزارتومان برسه قیمت سکه ودولار همین جور سرسام آور بالا بره بعد بگه تقصیر تحریم هاست یکی نیست که به گه کشوری که 15 تا همسایه داره که نزیک 1300میلیارد دولار واردات دارند چگونه میشه تحریم ها با اقتصاد ایران چنین کاری بکنه که جنگ جهانی هم نمی توانست وضع رو به این شکل داربیاره
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
اگرقوه قضاییه گذشته خوب عمل کرده بود اختلاسگران ودزدان نمیتوانستن ازکشورخارج شوند وحالا برای برگرداندنشان کانادا بازی درنمی اورد
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
بعضی دولت ومدیران اقتصادی دوتابعیتی بوده
یزدان نورانی
۲۰:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
جلوی اختلاس (دزدی) را بگیرید و کسانی را که اختلاس کردند به حال خود رها نکنید( امثال خاوری و مرجان شیخ الاسلامی) 95درصد مشکلات اقتصادی حل میشود بیشترین ضربه را همینها به اقتصاد کشور زده و میزنند چطور ممکنه که این همه سرمایه را بتوان جابجا کرد بی آنکه کسی مطلع شود مگه ما در کشور حسابرسی بازرسی و . . . . نداریم مگه مملکت بی حساب کتابه بی صاحبه که به این راحتی دزدی میشه و بعد دولت میاد برای جبران آن مالیات های جور واجور میبنده و باعث گرانی میشه امروز پنج شنبه:1398/01/08 خواستم پیاز بخرم فروشنده فرمودند کیلوئی 15هزار تومان .
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
تصویری که ازمتهمان اختلاس ۶میلیاردیوری دردادگاه دیدم که داشتندباخیال آسوده میخندیدند به حال مردم کشورم گریستم
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
پیاز کیلویی 15هزار . عراق صادر میکنن کیلو 1000 تومن
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
تاگرانی هست تولید رونق نخواهد گرفت بااین وضعیت حفظ تولید فعلی هم امکان پذیرنیست دولت درفکررونق تولید نیست
شکار چی
۱۷:۵۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
وقت ان رسیده که مدعی العموم برای استیفای حقوق ملت ویژه
ورود کند.
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
برای اداره کشور نیاز به یک مکانیزم جدید و پیشرفته هست که همه قوا باید در اون چهار چوب فعالیت کنند. دیگه کشور با شعار و حرف کنترل نمیشه.
اقتصاد حرف اول رو در جهان میزنه که اقتصاد ما متاسفانه در حال فروپاشیه.
نیاز به عمل به جای شعار دادن و حرف زدن بشدت احساس میشه. ولی هنوز هدف و برنامه مدونی وجود نداره و اگر هست به آن عمل نمیشه.
در صورت وجود برنامه وچهار چوب در کشور، باید ضعف را در قوه قضاییه جستجو کرد که چرا با خاطیانی که در راستای اهداف نظام گام برنمی‌دارند با شدت و با بی‌رحمی برخورد نمی‌کند؟؟
امیدواریم با روی کار آمدن آقای رئیسی، قوه قضائیه جان تازه ای بگیرد و برای برخورد با خاطیان بجای استفاده از نظام موجود از ابزارهای جدید استفاده کند تا در این امر سرعت و دقت بیشتری بکار رود.
منصور
۱۶:۴۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
کم کردن 27 درصد سود بانکی هم در رونق اقتصادی بی تاثیر نیست
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
ایکاش یه تغییر در قوه قضاییه ببینیم الان دو ماه از ریاست رییسی گذشته هیچ اتفاقی نیفتاده
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
تنها نجات اقتصاد ایران مبارزه با مفت خورهایی مثل خاوریهاست