سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین جشنواره موسیقی دانش آموزی و جوان در بیجار برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری دومین جشنواه موسیقی دانش آموزی و جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: فراخوان این دوره از جشنواره اعلام شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار در گفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: حمایت از تلاش‌های هنرجویان موسیقی شهرستان، و تعامل فرهنگی و اشاعه موسیقی فاخر و اصیل ایرانی میان دانش آموزان و دانشجویان و جوانان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 عباس محمدمرادیانبه شرایط شرکت در این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: آثار می‌بایست به صورت فایل تصویری با فرمت (vcd) به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار افزود: نفرات یا گروه‌های شرکت کننده می‌توانند مستقلا یا از طریق مدرسه و دانشگاه محل تحصیل اقدام به ارسال آثار کنند.

محمد مرادیان مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره را تا ۲۸ فروردین سال جاری ذکر کرد و گفت: آثار ارسال شدن تا ۳۰ فروردین توسط داوران انتخاب خواهند شد.

وی اعلام کرد: دومین دوره جشنواره ووسیقی دانش آموزی و جوان شهرستان بیجار در ۳،۴ و ۵ اردیبهشت ماه سال جاری در مجتمع امیرنظام گروسی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره می‌توانند به وب سایت bijar.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

دومین جشنواره موسیقی دانش آموزی و جوان در بیجار برگزار می‌شود

برچسب ها: وزارت ارشاد ، موسیقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.