سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانگرایی در تیم ملی آلمان راهی برای فراموشی ننگ جام جهانی ۲۰۱۸

کارشناسان آلمانی افت کیفیت بوندس لیگا را دلیل ناکامی‌های اخیر تیم ملی کشورشان می‌دانند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه «گل»، پس از نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال آلمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تازگی بسیاری از کارشناسان فوتبال دلیل ناکامی‌های این تیم را افت کیفیت فوتبال باشگاهی این کشور عنوان کرده‌اند.

رسانه گل نوشت: تیم ملی فوتبال آلمان یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا است و توانسته افتخارات زیادی را طول تاریخ کسب کند. برای مثال این تیم توانسته ۴ بار در جام جهانی، ۳ بار در جام ملت‌های اروپا به مقام قهرمانی دست یابد و در مسابقات جام جهانی بین تیم‌های حاضر در مرحله حذفی مسابقات باشد، اما به یکباره این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فاجعه‌ای را در تاریخ خود ثبت کرد و حتی موفق به صعود از مرحله گروهی هم نشد.

حالا تیم ملی فوتبال آلمان به دنبال جوانگرایی است و ۳ بازیکن سابق خود به نام‌های مولر، بواتنگ و هوملز را از لیست تیم خارج کرده است. بسیاری از کارشناسان فوتبال آلمان بر این باور هستند که سن بازیکنان تیم‌های بایرن مونیخ و بورسیا دورتمند بیش از حد بالا است و بازیکنان این ۲ تیم شادابی لازم را ندارند.

تیم‌های بایرن مونیخ و یا دورتمند از بازیکنانی با بیش از ۳۰ سال مانند روبن، ریبری و یا مولر بهره می‌برد و همین موضوع دلیل افت کیفیت تیم ملی فوتبال آلمان و ثبت این ننگ در تاریخ این تیم بوده است. آلمانی‌ها امیدوار هستند با خروج هوملز، بواتنگ و مولر از این تیم وضعیت فوتبال آلمان دوباره به روز‌های گذشته خود باز گردد.


بیشتر بخوانید:

صعود لیورپول در آلیانز با درخشش الماس سیاه / خودنمایی مسی در جشنواره گل بارسا مقابل لیون

رونالدو بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا شد

مسی و رونالدو زیر سایه بکهام


انتهای پیام/

جوان‌گرایی در تیم فوتبال آلمان آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.