سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ۳۱۲ چادر مسافران نوروزی اصفهان از سطح شهر

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت:از هفتم تا هشتم فروردین ماه سال‌جاری ۳۱۲ چادر مسافران نوروزی اصفهان از سطح شهر جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن محمدحسینی مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: از ساعت هفت صبح روز هفتم تا هفت صبح روز هشتم فروردین ماه سال‌جاری ۳۱۲ چادر مسافران نوروزی اصفهان از سطح شهر جمع‌آوری و آن‌ها برای اسکان به محل‌های مشخص شده هدایت شدند.

وی تصریح کرد: خوابیدن و چادر زدن در پارک‌های شهر اصفهان ممنوع است و باید مسافران در محل‌هایی که برای اسکان آن‌ها مشخص شده است، مستقر شوند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: از ظرفیت هتل‌ها، مدارس، باغ فدک و ورزشگاه‌های شهر برای اسکان مسافران شهر اصفهان استفاده شده و بنر‌های اطلاع رسانی درباره این مهم در پارک‌های شهر نصب شده است.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات کمیته قضایی و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر برخورد با کلید به دستان در سطح شهر است که در تاریخ ذکر شده با ۱۵ نفر کلید به دست برخورد قانونی صورت گرفت.

محمدحسینی با بیان اینکه تعداد ۳۳۵ دستگاه خودرو طی روز گذشته برای اقامت وارد باغ فدک شدند، افزود: خوشبختانه در باغ فدک هیچ مشکل خاصی به لحاظ امنیتی به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: از روز پنجم تا روز ششم فروردین ماه سال جاری چهار نفر دست‌فروش و یک نفر متکدی از سطح شهر جمع‌آوری و به مراکز مربوطه منتقل شدند، همچنین روز گذشته ۲۷ نفر دستفروش از سطح شهر جمع‌آوری شدند. 

 
انتهای پیام/م 
 

برخورد با  کلید به دستان در سطح شهراصفهان 

برچسب ها: شهرداری ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.