سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ۱۰ هزار و ۹۶ نفر از باغ پرندگان ناژوان اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان گفت:در هفتمین روز از فروردین ماه سال‌جاری باغ پرندگان ناژوان بیشترین آمار بازدید کننده را با ۱۰ هزار و ۹۶ نفر به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن شفیعی مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان اظهار کرد: در ایام نوروز شاهد افزایش چشمگیر استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از مجموعه‌های تفریحی و دیدنی ناژوان بودیم.

وی افزود: در هفتمین روز از فروردین ماه سال‌جاری باغ پرندگان ناژوان بیشترین آمار بازدید کننده را با ۱۰ هزار و ۹۶ نفر به خود اختصاص داده است.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: روز گذشته تونل آکواریوم ناژوان بیش از ۱۰ هزار نفر، باغ خزندگان با سه هزار و ۴۴۳ نفر، باغ پروانه‌ها با ۵۶۸ نفر، مجموعه صدف‌ها ۱۶۲ نفر، تله‌سیژ دو هزار و ۱۰۰نفر و شهربازی دو هزار و ۷۱۵ نفر بازدید کننده داشته است.

شفیعی با بیان اینکه در این ایام خدمات ناژوان به بیش از چهار هزار و ۵۸۰ خودرو برای پارک سرویس‌دهی کرده است خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال گسترده‌ای که در ایام نوروز از منطقه ناژوان می‌شود، برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع مشکل پارک خودرو‌های بازدیدکنندگان انجام شده و ظرفیت پارک خودرو‌ها با ایجاد پارکینگ‌های موقت افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: چند باب نمازخانه در سطح پارک طبیعی ناژوان احداث شده است و در مجموع از لحاظ امکانات خدماتی شرایط برای پذیرش گردشگران آسان‌تر شده است. 

 
انتهای پیام/م 
 

بازدید گردشگران نوروزی از مراکز تفریحی ناژوان اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.