سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید حدود ۲۰ هزار مسافر نوروزی از معبد آناهیتا

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کنگاور گفت : از ابتدای شروع تعطیلات نوروز تا پایان روز پنجم فرودین حدود ۲۰ هزار مسافر نوروزی از معبد آناهیتا بازدید کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فاطمه خدادادی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کنگاور با اشاره به استقبال خوب مسافرین نوروزی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان کنگاور به ویژه معبد آناهیتا، گفت : در این ایام شاهد بازدید حدود ۲۰ هزارمسافر نوروزی از معبد آناهیتا بوده‌ایم.

وی گفت : در ورودی معبد نیز دو سیاه چادر به منظور عرضه آش‌ها، شیرینی‌ها و نان‌های محلی، پنج غرفه صنایع دستی بومی و دو غرفه عرضه سوغات محلی شهرستان برپا شده که مورد توجه گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان کنگاور در ادامه گفت: علاوه بر معبد آناهیتا، سراب‌های پرآب این شهرستان همچون سراب فش، ماران، کبوترلانه، باباعلی و ... با مناظر طبیعی و زیبای اطراف آنها، امامزادگان ابراهیم، سیدجمال و باقر، تپه‌های تاریخی گودین و چلمران، حمام بزرگ و پل کوچه مقاصد دیگر گردشگران و مسافرین نوروزی در شهرستان کنگاور هستند.

وی همچنین به آمار مسافرین نوروزی اسکان یافته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طی این مدت بیش از چهار هزار و ۵۷۵ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی شهرستان اسکان یافته‌اند.

خدادادی در ادامه اضافه کرد: در پنج روز اول تعطیلات نوروز به منظور ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی بیش از ۸۳ مورد نظارت برمراکز اقامتی، پذیرایی و سایر تاسیسات گردشگری شهرستان داشته‌ایم.

 

 

انتهای پیام/د

بیش از چهار هزار و ۵۷۵ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی شهرستان اسکان یافته‌اند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.