سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از پروژه‌های نوسازی اطراف حرم

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، از پروژه‌های طرح ملی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید امیر مرتضوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، به همراه اعضای کمیته حریم نور و شهردار منطقه ثامن، از پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته در طرح ملی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی و نحوه خدمات دهی دستگاه‌های خدمت رسان به زائران و مسافران نوروزی مشهد مقدس بازید کردند.

وی عملکرد شهرداری منطقه ثامن را در گسترش فضای سبز و فضا‌های عمومی رفاهی در اطراف حرم رضوی و نیز اقدامات استقبال از بهار را مثبت و مؤثر ارزیابی کرد.
 
در جریان این بازدید یکی از واحد‌های غیرمجاز و غیراستاندارد اطراف حرم مطهر رضوی نیز پلمب شد.
 

نوآوری و خلاقیت در ارائه طرح ها


همچنین احمد نوروزی رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد در دیدار با شهردار منطقه ثامن و کارکنان نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی گقت: در سال جدید بایستی نوآوری و خلاقیت در ارائه طرح‌ها و برنامه‌های شهری در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی با نگاه گسترش مشارکت‌های مردمی و رونق بخشی به پروژه‌های این طرح ملی لحاظ شود.

وی افزود: در شان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی نیست که همچنان در هنگام تشرف به این حرم نورانی بایک کارگاه بزرگ ساختمانی مواجه شوند، به همین منظور پیشبرد سریع تر طرح ملی بهسازی و نوسازی نیازمند یک بازنگری در برنامه ریزی، کار و تلاش مضاعف می‌باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد  ادامه داد: سال گذشته برای اولین بار شاهد کمک‌های خوبی از سوی دولت برای تکمیل فضا‌های عمومی این طرح بودیم که در سال جاری و آینده، بخش عمده آن محقق خواهد شد اما در سال جدید برنامه ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی در پیشبرد این طرح ملی باشیم.

نوروزی با اشاره به حوزه جذب سرمایه گذاری گفت: در یک سال و نیم گذشته اتفاقات خوبی در زمینه‌های تعامل با سرمایه گذاران برای اجرای پروژه‌های مشارکتی این طرح ملی رقم خورده است و ما در راستای اجرای اصل مشتری مداری همواره باید رضایت مندی مردم و مشارکت کنندگان در طرح‌ها و پروژه‌های شهری را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی افزود: ما به این جمع بندی رسیده ایم که رونق بخشی به طرح با توجه به ظرفیت‌های بالقوه موجود در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، با جلب مشارکت‌های مردمی حتی در شرایط رکود هم ممکن است، لازمه این امر ایجاد باور جمعی در میان شهروندان می باشد  که با توجه به ظرفیت چشمگیر حضور گسترده و مستمر زائران در این بافت، زمینه مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌ها فراهم است.


انتهای پیام//ف. ش
 

یک واحد غیر مجاز در اطرف حرم پلمپ شد

برچسب ها: شهرداری ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.