سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترزا می: در صورت تصویب برکسیت استعفا می‌کنم

ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد در صورتی که توافقنامه برکسیت (خروج این کشور از اتحادیه اروپا) تصویب شود، از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد چنانچه طی هفته های آتی توافقنامه برکسیت تصویب و این کشور از اتحادیه اروپا خارج شود، استعفا خواهد کرد.

ترزا می در نشست قانونگذاران حزب محافظه کار اعلام کرد: من آماده هستم تا پیش از زمانی که قصد داشتم استعفا کنم تا کاری را که برای کشور و حزبم مناسب است انجام دهم.

این اظهارات آخرین تلاش نخست وزیر انگلیس برای کسب رضایت مخالفان این توافق است. اما ظاهرا این پیشنهاد کافی نیست و حزب ایرلند شمالی اعلام کرده که از این توافق حمایت نمی کند. ‌

بسیاری از مخالفان این توافقنامه ترزا می را متهم به مذاکره یک توافق بد کرده‌اند که به گفته آنها حتی پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا این کشور همچنان بسیار به این اتحادیه نزدیک خواهد بود.

اعضای حزب می اظهار داشته اند به شرطی از این توافقنامه حمایت می کنند که شخص دیگری مسئولیت مرحله بعدی مذاکرات را به عهده بگیرد و در آن مرحله روابط انگلیس با اتحادیه اروپا مشخص شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا