سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج همگانی برای آماده سازی مدارس سیل زده تا ۱۷ فروردین

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خواستار مشارکت بخش خصوصی در بازگرداندنِ مدارس خسارت‌دیده از سیل اخیر به شرایط عادی تا ۱۷ فروردین شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: اوضاع برخی مدارس در شهرستان‌های بابل، جویبار، نکا، سیمرغ، ساری، میاندورود و منطقه چهاردانگه بسیارنامناسب است.

وی با بیان اینکه سیل اخیر سبب انباشت گل و لای و رسوبات به داخل سالن اصلی و کلاس‌های درس مدارس این شهرستان‌ها شده است، افزود: سیل خسارت سنگینی به تجهیزات مدارس از قبیلِ میز و صندلی، کامپیوتر، امکانات هوشمندسازی، یخچال و تلویزیون وارد کرد ه است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: خسارت ناشی از سیل در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش از جمله پژوهش‌سرای دانش‌آموزی امام محمدباقر (ع) بابل حدود سه میلیارد تومان براورده شده است.

نیکزاد افزود: به دلیل وقوع سیلاب در چند استان دیگر کمک دولت نیز زمانبر خواهد بود و ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم و تنها در انتظارِ کمک دولت باشیم.

وی گفت: مدیریت و بهسازی و ترمیم اردوگاه دانش‌آموزی، آزمایشگاه و حتی دیوار چینی برخی از این مدارس خسارت دیده، به چندماه آینده موکول می‌شود.

وی گفت: نمی‌توان رفع مشکل فاضلاب، پاکسازی حیاط مدارس، سالن و کلاس‌ها را حتی برای یک روز به تأخیر انداخت.

انتهای پیام/آ

اماده سازی مدارس سیل زده تا ۱۷ فروردین

برچسب ها: نوروز ، گردشگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.