سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت مسافران نوروزی سیل زده به کرمان

شهردار کرمان گفت: با آغوش باز از مسافرانی که بر اثر بروز سیلاب با چالش در برنامه سفرشان مواجه شده‌اند استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سید مهران عالم زاده شهردار کرمان گفت: ما با آغوش باز از مسافرانی که بر اثر بروز سیلاب در استان‌های فارس و هرمزگان و استان‌های شمالی با چالش در برنامه سفرشان مواجه شده‌اند استقبال می‌کنیم.

وی بیان کرد: قبل از بروز حوادث تلخ در استان فارس و سیلاب در استان‌های مختلف در شهرداری کرمان برنامه‌های ویژه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی برنامه ریزی شده بود و روند اجرای این برنامه‌ها به‌خوبی در حال اجرا است.

وی افزود:هدف ما این است که بهترین خدمات را به مسافران نوروزی و مردم شهر کرمان ارائه کنیم.

عالم زاده با بیان اینکه شرایط مطلوب آب و هوایی در استان و به‌خصوص شهر کرمان عنوان کرد:تمام جاده‌ها به سمت شهر کرمان باز است و هیچ مشکلی برای خدمات‌دهی به مسافران وجود ندارد.

وی گفت: تمامی امکانات موجود از جمله مدارس، سالن‌های سرپوشیده و ورزشی و مساجد برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است و کمپ بزرگ و امن برای اسکان گردشگران فراهم شده است.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه بازار تاریخی کرمان بیشترین بازدید طی ایام نوروز در شهر کرمان را به خود اختصاص داده است افزود: برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری کنسرت‌های رایگان، موسیقی خیابانی، جشن‌های نوروزی، ایجاد سفره‌های متعدد هفت‌سین، نمایشگاه‌های هنری، تور‌های گردشگری رایگان، جشنواره نوبهار، طرح‌های راهنمای گردشگران و ده‌ها برنامه متنوع دیگر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:بارش‌های اخیر هیچ مشکلی برای پذیرایی و اسکان مسافران ایجاد نکرده و ما برای دور دوم مسافرت‌های نوروزی در آمادگی کامل قرار داریم.
انتهای پیام/ی

کرمان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.