سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احساس امنیت؛ نتیجه راهبرد حضور پلیس در جامعه است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: راهبرد حضور پلیس در جامعه موجب افزایش احساس امنیت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی مازندران و شهرستان‌های تابعه در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) در ساری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: حضور پلیس در جاده‌ها و شهر‌ها برای برقراری نظم و امنیت در این ایام یک راهبرد مهم و اساسی در حوزه ماموریتی قرارگاه نوروزی پلیس است.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به بکارگیری تکنولوژی و فن آوری‌های روز دنیا در حوزه مدیریت و کنترل ترافیک و نظارت بر عملکرد کارکنان برای پیشگیری از تخلفات، افزود: این نمونه‌ای کوچک از علم الهی است که خداوند در قرآن می‌فرماید ما ناظر بر اعمال شما هستیم و اگر انسان چنین احساسی پیدا کند، هیچ وقت مرتکب خطا و گناه نخواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: اگر مردم حضور پلیس را در جامعه حس کنند و بدانند که پلیس بر اعمال آنان در زمان رانندگی نظارت دارد این اصل در کاهش و پیشگیری از حوادث رانندگی بسیار موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به اینکه مازندران از جمله استان‌های مسافرپذیر در ایام تعطیلات نوروز است، افزود: طبیعی است با افزایش تردد‌ها و حضور میلیونی مسافر در ایام نوروز در استان، نرخ برخی جرایم افزایش یابد که لازم است با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه نسبت به پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با تخلفات اقدام کرد.

وی راهبرد حضور پلیس در جامعه را راهبردی اساسی و مهم ارزیابی کرد و گفت: هرچند استفاده از تکنولوژی و فن آوری‌های روز، نقش مهمی در ارتقای کیفی و کمی ماموریت‌های انتظامی دارد، اما حضور پلیس در دید و منظر مردم، موجب افزایش احساس امنیت می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا احساس امنیت و آرامش در جامعه را مرهون تلاش‌ها و زحمات نیرو‌های مسلح کشور به ویژه نیروی خدوم انتظامی دانست و افزود: باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

انتهای پیام/آ

هدف پلیس احساس امنیت در جامعه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.