سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان سیم و کابل برق کمتر از ۲۴ ساعت در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی دشتستان گفت: ماموران پلیس آگاهی ۲ نفر سارق سیم و کابل برق را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ فرامرز ملکوتی افزود: در پی وقوع تخریب تعداد زیادی از پایه‌های برق خارج از شبکه توزیع نیروی برق مربوط به چاه نفت نرگسی شهر وحدتیه و سرقت مقادیر قابل توجهی سیم و کابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 وی گفت: کارگروه ویژه‌ای با هدایت این فرماندهی و با محوریت پلیس آگاهی تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های گسترده و اشراف اطلاعاتی، ۲ نفر سارق در مسیر تخریب پایه‌های برق شناسایی و محل اختفاء آنان زیر نظر گرفته شد.

سرهنگ ملکوتی افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی و با برنامه ریزی منسجم هر ۲ نفر سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی وسایل مورد نیاز برای سرقت سیم برق از آنان کشف کردند.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شده اند عنوان داشت: شهروندان می‌تواند هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

۲ نفر سارق سیم و کابل برق دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.