سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیل در روستای مهرادران نائین خسارتی بر جای نگذاشت

رییس شورای روستای مهرادران‌ گفت : سیل روستای مهرادران ، هیچ گونه خسارتی نداشت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حمیدرضا‌ قربانی رییس شورای روستای مهرادران گفت : به خاطر بارندگی های شدیدی که از چند روز پیش و به ویژه دیشب و امروز داشتیم، سیلی که از سمت روستای کجان شروع شده بود و به سمت مهرادران در جریان بود، با تدبیر و پیش بینی اهالی روستا، وارد روستا نشد و به داخل رودخانه ی روستا فرستاده شد .

حمیدرضا قربانی افزود: چند سالی بود به این شدت باران نداشتیم و امروز بعد از سالیان سال، این اتفاق مبارک در روستا افتاد .

وی گفت: رودخانه ی مهرادران که سال های دور ، همیشه مملو از آب و از دلایل رونق کشاورزی روستا بود و سال هاست جز در موارد معدود، قطره ای باران به خود ندیده بود حالا با گسترده شدن بارش ها، باز احساس سرزندگی و شادابی را در خود دارد .

وی افزود : این باران رحمت الهی که به علت شدت زیاد، به صورت سیل _ البته سیل بی خطر_ درآمده بود، باعث خوشحالی فراوان مردم و بخشیدن طراوتی وصف ناشدنی به روستا شده است .

قربانی گفت : برای روستای مهرادران که با وجود مسافران نوروزی _ که بسیاری اوقات، این روستا را برای مسافرت های کوتاه مدت و روزانه خود انتخاب می کنند _ رنگ و بوی دیگری نیز به خود گرفته است، حالا با این بارش خوب، نوید بخش یک سال بهتر را خواهیم داشت .

وی افزود: بارش این باران همچنین باعث جمع شدن مردم در کنار همدیگر شد و البته مایه ایجاد حس خوبِ همدلی و دور هم‌جمع شدن برای مهرادرانی ها و مسافران شد .

قربانی با اشاره به این مطلب که این باران همچنان ادامه دارد و احتمال می رود تا فردا نیز به پایان نرسد عنوان‌کرد :

امیدواریم این بارندگی ها ادامه داشته باشد و با تدبیر مسوولان ، این رحمت الهی را بتوان به نحو صحیح استفاده کرد و بارش باران موجب سرسبزی و نه موجب خرابی و آزار شود .
گفتنی است این روستا در چهل کیلومتری نایین قرار دارد.

 

انتهای پیام /س

سیل در روستاهای نائین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.