سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱۷ نفر گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱۷ نفر از مردم ۳۵ روستای ایرانشهر، دلگان و خاش این استان که گرفتار سیلاب شده بودند توسط نیرو‌های امدادی در مکان‌های امن اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: براثر بارندگی‌های رگباری شدید سوم تا پنجم فروردین در جنوب و مرکز سیستان و بلوچستان و طغیان رودخانه‌های محلی برخی راه‌های ارتباطی بسته و منازل شماری از مردم دچار آبگرفتگی شد.

وی با بیان اینکه سیلاب این مدت بیشترین مشکل را برای مردم دلگان به همراه داشت، ادامه داد: نیرو‌های امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر سیلاب به ۳۹۰ آسیب دیده خدمات رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۸۴ نفر نیروی امدادی در قالب ۲۰ گروه در این حوادث به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۴۹ دستگاه چادر، ۵۳ تخته پتو، ۵۳ تخته موکت و ۲۰۴ کیلوگرم نایلون و وسایل گرمایشی به همراه مواد غذایی از جمله اقلام توزیع شده در میان مردم گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان بوده است.

بارندگی رگباری از سوم تا پنجم فروردین در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان رخ داد که بیشترین آن با ۴۶ میلی متر از خاش، ۲۳ میلیمتر توابع ایرانشهر و توابع دلگان گزارش شد.

بارندگی‌های این مدت علاوه بر به وجود آوردن مشکلاتی برای مردم برخی نقاط سیستان و بلوچستان سبب مسدود شدن پنج مسیر ارتباطی شد.

انتهای پیام/ع

۲۱۷ نفر گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.