سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از پنج میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی گفت:بیش از پنج میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های آذربایجان غربی ثبت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان شکری مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی با اشاره به ثبت بیش از پنج میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان گفت: از این میزان تردد ثبت شده ۹ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین با سرعت متوسط ثبت شده ۷۷ کیلومتر برساعت است و ۷/۶ درصد از مجموع تردد‌های محور‌های ارتباطی استان با تخلف همراه بوده است.

ارسلان‌شکری تعداد خودرو‌های ورودی و خروجی استان را در مجموع بیش از یک‌میلیون تردد برشمرد و افزود: ساعت اوج تردد درجاده‌های اذربایجان غربی ۱۷ تا ۱۸ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی عنوان کرد: در ۲۴ ساعته گذشته در تردد‌های درون استانی محور‌های سرو، ارومیه، ارومیه-سرو مهاباد - ارومیه و در مبادی ورودی و خروجی استان ملکان - میاندواب و بالعکس، سقز -بوکان و بالعکس و تبریز -ارومیه و بالعکس بیشترین تردد را داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی گفت: تردد در جاده‌های استان توسط ۸۸ دستگاه دوربین به صورت آنلاین ثبت می‌شود.
 
انتهای پیام/م

 

افزایش تردد مسافر در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.