سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گیلان :

اولویت اصلی مدیران در سال جدید حل مشکلات مردم باشد

استاندار گیلان گفت : هر روز گره‌ای از مشکلات مردم باز شود آن روز برای مردم و مسئولان عید است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری استاندار گیلان در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و مدیران و کارکنان ستادی استانداری بر ضرورت تلاش مضاعف در مسیر تحقق شعار رونق تولید تأکید کرد و گفت: هر روز گره‌ای از مشکلات مردم باز شود آن روز برای مردم و مسئولان عید است.

وی با اشاره به  تحقق شعار رونق تولید، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در بخش‌های دولتی، تعاونی و خصوصی را بیش از گذشته برای ایجاد اشتغال و رونق تولید به کار گیرند.

وی خواستار ارائه برنامه‌های اجرایی در سال ۹۸ از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی شد و گفت: با برنامه ریزی، نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم‌های اصولی و راه گشا باید به صورت هدفمند شاخص‌های مورد انتظار را تعیین کرد.

استاندار گیلان جدیت بیش از پیش مدیران متولی در حوزه‌های کشاورزی و صنعت را مورد تأکید قرار داد وافزود: تسریع در صدور مجوز‌های قانونی در موعد مشخص از انتظارات جدی فعالان بخش خصوصی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مصطفی سالاری گفت: با بهره برداری بهینه از ظرفیت‌های موجود گیلان در بخش‌های کشاورزی و صنعت و اجرای صحیح طرح‌های در حال اجرا باید در سال ۹۸ به نتایج مثبتی برسیم.

وی بر لزوم پیگیری مستمر برای اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان تأکید و تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه گیلان باشیم.

 

انتهای پیام / ق

تحقق شعار رونق تولید و حل مشکلات مردم اولویت اصلی مدیران در سال جدید باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.