سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف گوجه فرنگی قاچاق در مرز مریوان

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۱۱ کامیون حامل ۲۷۴ تن گوجه فرنگی بوته‌ای قاچاق طی یک عملیات در مرز باشماق مریوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  و به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار علی آزادی گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان مریوان، ۱۱ دستگاه کامیون کشنده یخچال دار که قصد انتقال ۲۷۴ تن گوجه فرنگی گلخانه‌ای از شهر‌های جنوبی و مرکزی به خارج از کشور را داشتند طی یک عملیات در مرز باشماق متوقف شدند.

 فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته مشخص شد که گوجه فرنگی‌های مذکور برخلاف مدارک از نوع بوته‌ای بوده که صادرات این محصول با توجه به نیاز بازار داخلی ممنوع است.

سردار آزادی ادامه داد: با توجه به مغایرت مدارک گمرکی با محموله خودرو‌ها و هماهنگی با مراجع قضائی، کامیون‌های مورد نظر روانه پارکینگ و پرونده قضائی در این راستا تکمیل و به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی با اشاره به دستگیری ۱۱ نفردر این عملیات اظهار داشت: ارزش ریالی محموله‌های توقیفی توسط کارشناسان بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان مقابله با قاچاق کالا را اولویت پلیس کردستان در سال جدید دانست و بر مقابله قاطع با قاچاقچیان کالا تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

کشف گوجه فرنگی قاچاق در مرز مریوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.