سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

حفظ و حراست از آثار فرهنگی و تاریخی استان در اولویت باشد/از زائران رضوی به بهترین شکل پذیرایی شود

آیت الله شاهچراغی گفت: استان سمنان دارای آثار فرهنگی و ارزشمند بسیار زیادی است که استان را از این حیث از دیگر استان ها به علت دارابودن اماکن تاریخی فراوان جدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با اعضای ستاد خدمات سفر استان گفت: استان سمنان دارای آثار فرهنگی و ارزشمندی بسیار زیادی است که استان را از این حیث از دیگر استان ها به علت دارابودن اماکن تاریخی فراوان جدا کرده است .

وی افزود: در معرفی آثار فرهنگی استان به کشور باید تلاش زیادی صورت پذیرد تا مسافران وگردشگران استان های دیگر هم از این آثار مطلع شوند .

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه برای حفظ این آثار باید اهتمام و تلاش بیشتری صورت گیرد تصریح کرد: هتل های جهانگردی در بعضی موارد گران فروشی و برخورد نامناسبی با مشتریان و مسافران دارند که باید از این رو نظارت بیشتری بر این هتل ها صورت گیرد .

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: استان سمنان یک ظرفیت بسیار خوبی که داردقرار گرفتن در بین مسیر حرم امام رضا (ع) است و این استان باید به خوبی هرچه تمام از زائران حرم رضوی پذیرایی لازم را انجام دهند .

آیت الله سید محمد شاهچراغی به برنامه های نوروز گاهی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان هم اشاره کرد و ابراز داشت: این نوروزگاه ها باید رنگ و بویی خدایی به خود بگیرد و از اهل بیت و سیره پیامبران هم گفته شود .

انتهای پیام / گ

دیدار اعضای ستاد خدمات سفر استان با آیت الله شاهچراغی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.