سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

۳۸ مورد سیل گرفتگی در استان یزد مشاهده شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۳۸ مورد سیل گرفتگی در استان یزد داشتیم که با کمک نیرو‌های امدادی نجات پیدا کردند.

حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  با اشاره به سیل اخیر در استان گفت: با وقوع سیل در استان یزد بویژه شهرستان‌های تفت و مهریز ۳۸ مورد سیل گرفتگی داشتیم که با کمک نیرو‌های امدادی نجات پیدا کردند.

حرازی زاده افزود: هلال احمر با حضور خود این امید را به شهروندان داد تا در صورت رخ دادن حادثه‌ای از امدادرسانی کامل برخوردار خواهندشد.

وی ادامه داد: آموزش شهروندان امری مهم است که رسانه‌ها نیز باید در این امر سهیم باشند و به کمک ادارات هشدار‌های لازم و توصیه‌های ایمنی لازم را به مردم انعکاس دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: شهروندان می‌توانند جهت اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان شمال کشور از مسیر‌های قانونی اعلام شده اقدام کنند.

حرازی زاده بیان کرد: شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال احمر و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ آماده دریافت کمک‌های مردمی برای سیل زدگان است.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: سیل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.