سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود بیش ۱۱۰ هزار مسافر و گردشگر به شهر هزار سنگر

فرماندار آمل از ورود بیش از ۱۱۰ هزار مسافر و گردشگر در دور اول سفر‌های نوروزی به شهرستان هزار سنگر آمل خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی فرماندار آمل با بیان اینکه آمل نخستین شهرستان مازندران در مسیر ورودی جاده هراز از تهران و نزدیک‌ترین شهر استان به پایتخت است، گفت: آمل به علت داشتن ده‌ها اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری و از طرفی آب و هوای پاک کوهستانی، همه ساله از چند روز مانده به آغاز سال نو تا پایان تعطیلات پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است.

وی با اشاره به شروع فعالیت ستاد تسهیلات سفر نوروزی در فرمانداری آمل گفت: خوشبختانه با همت وتلاش همه مسئولین عضو ستاد تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار نفر مسافر و گردشگران در دوره اول سفر در  مدرسه، هتل ها، مهمانپذیر، سوئیت آپارتمان و چهار مسافرخانه اقامت کردند.

فرماندار ویژه آمل از ورود بیش از یک و نیم میلیون خودرو به آمل اشاره کرد و افزود: تمهیدات اندیشیده شده از سوی ستاد تسهیلات سفر، شرایط آب و هوایی و نیز افزایش تور‌های آمل گردی در تعطیلات نوروزی جاری سبب شد تا ماندگاری مسافران افزایش یابد.

رسولی با تاکید برحضور مداوم مسئولین در ستاد تسهیلات سفر در نوروز ۹۸ گفت: سالانه بیش از ۵۰ میلیون تردد در جاده هراز، به عنوان یکی از کوتاه‌ترین جاده‌های ارتباطی مازندران با تهران ثبت می‌شود و بر اساس گزارش‌های اعلام شده به ستاد خدمات سفر شهرستان، روند ورودی مسافران در تعطیلات نوروز امسال بیشتر از مدت مشابه گذشته بود.

انتهای پیام/ م

استقبال مسافران نوروزی از مناطق گردشگری آمل

برچسب ها: نوروز ، عکس طبیعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.