سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگراه خلیج فارس،پر تردد‌ ترین مسیر جنوب کرمان

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: سامانه‌های تردد شمار اداره کل راهداری جنوب استان ۵۷۹ هزار و ۶۴۶ تردد در محو‌رهای جنوب استان کرمان را ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسلم قادری معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به آمار ثبت شده‌ی سامانه‌های تردد شمار ، تردد در محور‌های ارتباطی جنوب استان کرمان به ترتیب بیشترین حجم در محور بزرگراهی خلیج فارس، جیرفت به کهنوج و بلعکس، بوده است.

وی افزود: پس از محور ارتباطی خلیج فارس محور‌های جیرفت به بافت و بلعکس، رودان کهنوج و بلعکس بیشترین حجم تردد را داشته است.

قادری تصریح کرد: از ۲۵ اسفند ۹۷ تاکنون، سامانه‌های ثبت تخلفات، ۵۷۹ هزار و ۶۴۶ تردد وسایل نقلیه را در محور‌های ارتباطی جنوب کرمان به ثبت رسانده اند.

مسلم قادری با بیان اینکه این حجم تردد در ۱۰ محور که مجهز به دوربین هستند، ثبت شده است گفت: در حال حاضر ۹ دوربین ثبت تخلف و ۵ دوربین نظارت تصویری در محور‌های جنوب استان کرمان فعال است که در سال جدید ۱۱ دوربین نظارت تصویری جدید به مجموع دوربین‌های موجود در محور‌ها اضافه می‌شود که ۸ دوربین ثبت تخلف هم به مجموع سامانه‌های رصد الکترونیکی در محور‌های جنوب استان اضافه خواهد شد.

وی گفت: دوربین‌های ثبت تخلفات و نظارت تصویری در محور‌های ارتباطی برای ایمنی بیشتر تردد مردم و مسافران فعال و راه اندازی شده است و رانندگی در محور‌های ارتباطی بین شهری و توجه به قانون و رعایت سرعت مطمئنه و در کنار آن نقش نظارتی این دوربین‌ها بر رانندگان می‌تواند سفری ایمن را به همراه داشته باشد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از ثبت لحظه‌ای تخلفات رانندگان توسط دوربین‌های ثبت تخلفات خبر داد و افزود: رانندگانی که به این گمان در طول مسیر و حد فاصل بین دو دوربین می‌توانند هرچه که بخواهند با سرعت برانند و سپس در زیر دوربین‌ها سرعت را کاهش دهند بدانند از لحظه عبور خودرو از زیر دوربین میزان سرعت و عکس خودرو در سامانه ثبت و به محض عبور از دوربین بعدی میزان سرعت طی شده محاسبه و در صورت تخطی از سرعت مجاز تخلف ثبت و اعمال قانون الکترونیکی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام /ی

ثبت الکترونیکی تخلفات رانندگان در جاده ها

برچسب ها: حمل و نقل ، آب وهوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.