سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی 4 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در مهاباد

رییس هلال احمر مهاباد گفت: 4 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان استان های شمالی کشور در این شهرستان راه اندازی شد.

منصور صداقت  رییس هلال احمر مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: این پایگاه ها که با همکاری تشکل های مردم نهاد راه اندازی شده است از امروز فعالیت خود را به مدت یک هفته در این شهرستان آغاز می کنند.

وی اضافه کرد: این پایگاه ها در میدان ملاجامی، شهرداری (جمهوری اسلامی)، چهار راه آزادی و میدان استقلال مهاباد است که در 2 نوبت صبح و عصر آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیّر و نیکوکار این شهرستان هستند.

صداقت گفت: اقلام مورد نیاز سیل زدگان شامل پتو، زیرانداز، ست بهداشتی، مواد شوینده و اقلام خوراکی است و شهروندان سعی کنند تا از آوردن وسایل دست دوم و اقلام خوراکی با تاریخ مصرف کمتر از 6 ماه خودداری کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر اهدای نقدی در این پایگاه ها، با استفاده از سامانه 112#780* از طریق گوشی تلفن همراه، شماره حساب 99999 یا شماره کارت 6104337999999996 به حساب جمعیت هلال احمر نیز واریز کنند.

رییس هلال احمر مهاباد از اعضای انجمن های مردم نهاد این شهرستان خواست، داوطلبان این جمعیت را در عملیات جمع آوری ، بسته بندی و ارسال به مناطق سیل زده همراهی و همکاری کنند.

انتهای پیام/ع

کمک به سیل زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.