سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح "ابن‌السبیل" برای مسافران محروم و بازمانده از سفر در مشهد

در نوروز ۱۳۹۸ افزایش تعداد و ساعات کاری رسیدگی به امور مسافران ابن سبیل مورد توجه قرار گرفته و این مهم برای ۵۰۰ نفر در راه مانده، پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: با اجرای طرح ابن‌السبیل در پایانه مسافربری امام رضا (ع)، ترتیب برگشت مسافران محروم و بازمانده از سفر داده می‌شود.
 
وی افزود: در این خدمت، مسافران بی‌بضاعت و مال‌باخته در سفر مشهد شناسایی و هزینه بازگشت آن‌ها به شهر و روستایشان پرداخت و از پایانه مسافربری امام رضا (ع) راهی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد گفت: در طرح " ابن سبیل" که سالهاست بنا به رسم میهمان‌نوازی و به دلیل تأکید روایات و احادیث به این خدمت حسنه مورد توجه شهرداری مشهد بوده، اجرا می‌شود؛ بلیت اتوبوس و هزینه غذای سفر کسانی که در سفر به مشهد، اموال آن‌ها مورد سرقت قرار گرفته و یا گم‌شده است و یا توان تهیه هزینه بازگشت به محل سکونت خود را ندارند تأمین‌شده و آن‌ها از طریق اتوبوس‌های اسکانیا و ولوی شرکت‌های مسافربری این پایانه به شهر خود بازمی‌گردند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

بازگشت مسافران بی بضاعت به شهرشان با اجرای طرح ابن السبیل

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوسرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.