سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات راننده خودرو از دریا در اسکله بندرلنگه

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه و بنادر غرب هرمزگان گفت: ساعت دیشب یک جوان با خودروی سواری پژو پس از ورود به محوطه بندر به دریا سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، عسکری نسب مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه افزود: ساعت دیشب یک جوان با خودروی سواری پژو پس از ورود به محوطه بندر به دریا سقوط کرد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع یگان حفاظت به برج کنترل بندر، علاوه بر آماده باش تیم واکنش سریع و آتش نشانی، غواص مستقر در بندر تجاری لنگه خود را به موقعیت سانحه رسانده و در دقایق اولیه شناور بودن خودرو روی سطح آب دریا، راننده که تنها سرنشین خودرو بوده را از خطر غرق شدن نجات داد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه افزود :این جوان قصد ورود به محوطه بندر تجاری بندرلنگه را داشت که با ممانعت ماموران یگان حفاظت بندر مواجه شد اما بدون توجه به فرمان ایست، با سرعت زیاد و انجام حرکات نمایشی از دروازه ورودی بندر عبور و در ضلع غربی بندر با سرعت به درون دریا سقوط کرد.

قاسم عسکری نسب افزود: کمتر از یکساعت پس از وقوع سانحه، به همت تیم عملیات بندری و دریایی و آتش نشانی اداره بنادر و دریانوردی لنگه، خودروی سانحه دیده از آب دریا بیرون کشیده شد و فرد خاطی نیز به سرعت از طریق آمبولانس مستقر در بندر تجاری بندر لنگه، به بیمارستان شهید محمدی شهر انتقال یافت.

وی گفت: فرد خاطی نسبت به نجات یافتن توسط غواص از سانحه غرق شدن درون دریا مقاومت کرده و شواهد مبین عدم تعادل روانی او در هنگام سانحه است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه افزود: پس از انجام معاینات پزشکی و درمانی، اکنون وضعیت جسمی این جوان، مساعد گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

سقوط خودرو در دریا و نجات سرنشین آن در بندرلنگه

برچسب ها: هرمزگان ، بندرلنگه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.