سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ مسیر اصلی در خراسان رضوی مسدود شد

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک دو مسیر اصلی در استان مسدود شده است و سه مسیر مسدود نیز بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مسیر کاشمر به کوهسرخ به علت ریزش کوه و سیلاب و مسیر قوچان به سبزوار به علت آب افتادگی در بخشی از جاده مسدود شده است.

وی اضافه کرد: مسیر‌های مسدود شده سبزوار- شاهرود، تربت حیدریه - کاشمر و جغتای - سبزوار با فروکش کردن سیلاب و مساعد شدن شرایط بازگشایی شده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک در مسیر آزاد راه شهید شوشتری مشهد، مشهد- نیشابور و مسیر تربت حیدریه مه گرفتگی و کاهش دید وجود دارد.

سرهنگ امیدوار افزود: در حال حاضردر هیچ یک از مسیر‌های خراسان رضوی بارندگی وجود ندارد، اما طبق اعلام سازمان هواشناسی تا ظهر امروز موج جدید بارشی وارد این استان خواهد شد.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی ششم و هفتم فروردین ماه این استان را فرا می‌گیرد و با توجه به رگباری بودن بارش‌ها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد.
منبع؛ ایرنا
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

بارش شدید باران طی ششم و هفتم فروردین ماه خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.